Ballerup Rideklub

Efterårsstævne 2015

23.-25. oktober

Ballerup Rideklubs rideskoleudvalg arrangerer rideskolestævnet i dressur og spring for rideskoleryttere og privat ryttere på BAL.

Stævnet starter fredag ved 16-tiden og bliver afholdt indendørs.

Tilmelding efter lørdag den 12. september 2015 kl. 12.30 skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dkog er en efteranmeldelse som koster det 1,5x af almindelig startgebyr.

Efteranmeldelse er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste.

Privat rytter – sidste dag for tilmelding til stævnet er mandag den 5. oktober 2015 i stævnepostkassen.

Startliste

Findes på LIVE

Sponsorer

Vil du sponsorere en præmie, er du meget velkommen til at kontakte rideskoleudvalget – skriv til rideskoleudvalg@yahoo.dk

Vores sponsorer er:

Stald Direkte: www.stald-direkte.dk
Dyr i Centrum: www.dyricentrum.com
Brugt Rideudstyr i Virum: http://www.brugtrideudstyr.dk/
Aninmal print – www.247photo.dk

Se vores Sponsorplakat.

 

Fotograf

Ved stævnet vil der være fotografering ved fotograf – Aninmal print – www.247photo.dk

 

Stævneinformation

Propositioner– hvilke klasser der er til stævnet og andre nyttige informationer og regler.

Anmeldelse – tilmeldingsblanket – skal underskrives af din ridelærer og forældre . Afleveres sammen med betaling til rideskoleudvalget i tilmeldingsugen.

Nyttige råd

 

Åbningstider i staldene under stævnet

Staldene er åbne for ryttere en time før første klasse starter.  Læs mere på stalddøren og om staldro på stævnedagene.

Husk – alle ryttere under 18 år skal have sikkerhedsgodkendt springvest på i springklasser

Når du skal starte stævne

Tilmelding til stævnet (anmeldelse) får du hos din underviser. Ridelærerne tager ikke mod anmeldelser. Tilmelding sker i rytterstuen hos rideskoleudvalget – se dage og tider på tilmelding.

Deltagelse koster 90 kr. pr. klasse. Betaling skal ske kontant ved tilmeldingen (helst lige penge).

Din anmeldelse skal underskrives af underviser og forældre (v/børn) inden tilmelding til rideskoleudvalget.

Undervisere tager ikke imod tilmelding.

Når du starter til rideskolestævnet, forpligter du/forældre sig til at hjælpe ved stævnet. Hjælperlister finder du hos rideskoleudvalget ved tilmelding. Vi har meget brug for dig eller dine forældres hjælp.

Kritikker og baneskitser

Kritikker/programmer – bliver udleveret sammen med din tilmelding. Kan også ses på Dansk Ride Forbunds hjemmeside (www.rideforbund.dk).

Baneskitse for spring og agility kan ses på stævnedagen.

Du får besked om stævnestart og stævnehest i sidste uge af september/ første uge af oktober. Kig her på stævnets side eller i A4-mappe i rytterstuen.

Tilmelding efter tilmeldingsfrist skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk og er en efteranmeldelse som koster 1,5x almindelig startgebyr. Det er rytterens eget ansvar at melde til rettidigt – og start er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste.

Privat rytter: Sidste dag for tilmelding til stævnet er mandag den 5. oktober 2015 i stævnepostkassen.

Hvilken klasse kan jeg starte

Sammen med din ridelærer finder du ud af, hvilken klasse du skal starte. Se stævnets klasser i propositionerne (og på bagside af din tilmelding).

Spørgsmål

skriv til Rideskoleudvalget på mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk

Vi glæder os til at se dig.

Mange hilsner

Rideskoleudvalget