Ballerup Rideklub

Efterårsstævne 2016

Efterårsstævne 4.-6. november 2016

Ballerup Rideklubs rideskoleudvalg arrangerer rideskolestævnet i dressur og spring for rideskoleryttere og privat ryttere på BAL.

Stævnet starter fredag ved 16-tiden og bliver afholdt indendørs.

Tilmelding EFTER lørdag den 10. september 2016 kl. 23.59 skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk og er en efteranmeldelse som koster det 1,5x af almindelig startgebyr.

Efteranmeldelse er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste.

Privat rytter – sidste dag for tilmelding til stævnet er mandag den 15. oktober 2016 på mail.

Startliste

Ca. 1 måned før stævnet, vil startlisterne blive lagt på på hjemmesiden og i papirudgave i en mappe i rytterstuen.

Sponsorer

Vil du sponsorere en præmie, er du meget velkommen til at kontakte rideskoleudvalget – skriv til rideskoleudvalg@yahoo.dk

Vores sponsorer er:

Animal-print – animal-print.dk

Brugt Rideudstyr i Virum – www.brugtrideudstyr.dk

Blue Hors Care – www.bluehorscare.dk

Nethesten – www.nethesten.dk

Wendy – www.wendy.dk

Hööks – www.hooks.dk

Horse House – www.horsehouse.dk

Dyr i Centrum – www.dyricentrum.com

Hillerød Horse Show – http://xn--hillerd-horseshow-50b.dk/DK.aspx

 

Sponsorplakat

Fotograf

Igen i år kommer Animal-print, for at tage nogle fantastiske billeder af deltagerne til stævnet. Det vil efterfølgende være muligt at købe billederne.

Stævneinformation

Propositioner– hvilke klasser der er til stævnet og andre nyttige informationer og regler.

Åbningstider i staldene under stævnet

Staldene er åbne for ryttere en time før første klasse starter.  Læs mere på stalddøren og om staldro på stævnedagene.

Husk – alle ryttere under 18 år skal have sikkerhedsgodkendt springvest på i springklasser

Når du skal starte stævne

Tilmelding til stævnet (anmeldelse) findes elektronisk her.

Husk at tale med din ridelærer om hvilke klasser du kan starte INDEN du sender din tilmelding. Hjælp til den nye tilmelding kan ske i rytterstuen hos rideskoleudvalget – se dage og tider på tilmelding.

Deltagelse koster 90 kr. pr. klasse. Betaling skal ske via MobilePay, eller kontant ved tilmelding i rytterstuen (helst lige penge).

Når du starter til rideskolestævnet, forpligter du/dine forældre sig til at hjælpe ved stævnet. Hjælperlister finder du elektronisk her. Vi har meget brug for din og/eller dine forældres hjælp.

Kritikker og baneskitser

Kan ses på Dansk Ride Forbunds hjemmeside (www.rideforbund.dk).

Baneskitse for spring og agility kan ses på stævnedagen.

Du får besked om stævnestart og stævnehest i sidste uge af september/ første uge af oktober. Kig her på stævnets side eller i A4-mappe i rytterstuen.

Tilmelding efter tilmeldingsfrist skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk og er en efteranmeldelse som koster 1,5x almindelig startgebyr. Det er rytterens eget ansvar at melde til rettidigt – og start er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste.

Privat rytter: Sidste dag for tilmelding til stævnet er lørdag den 15. oktober 2016 på mail til rideskoleudvalget.

Hvilken klasse kan jeg starte

Sammen med din ridelærer finder du ud af, hvilken klasse du skal starte. Se stævnets klasser i propositionerne.

Spørgsmål

skriv til Rideskoleudvalget på mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk

Vi glæder os til at se dig.

Mange hilsner

Rideskoleudvalget