Ballerup Rideklubs rideskoleudvalg arrangerer rideskolestævnet i dressur og spring for rideskoleryttere og privat ryttere på BAL.Se mere information her
Stævnet starter fredag ved 16-tiden. Stævnet bliver holdt indendørs.
Tilmelding efter søndag den 16. september 2012 kl. 12.30 skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk og er en efteranmeldelse som koster det dobbelte af almindelig startgebyr. Start er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste.
Privat rytter – sidste dag for tilmelding til stævnet er mandag den 8. oktober 2012 i stævnepostkassen.
Vil du sponsorere en præmie til stævnet – kan du kontakte rideskoleudvalget ▪ skriv til rideskoleudvalg@yahoo.dk
Stævneinformation
Propositioner – hvilke klasser der er til stævnet og andre nyttige informationer og regler.
Anmeldelse – tilmeldingsblanket – skal underskrives af din ridelærer og forældre . Afleveres sammen med betaling til rideskoleudvalget i tilmeldingsugen.
Åbningstider i staldene under stævnet
Staldene er åbne for ryttere en time før første klasse starter. Læs mere på stalddøren og om staldro på stævnedagene.
Husk – alle ryttere under 18 år skal have sikkerhedsgodkendt springvest på i springklasser
Når du skal starte stævne
Tilmelding til stævnet (anmeldelse) får du hos din underviser. Ridelærerne tager ikke mod anmeldelser. Tilmelding sker i rytterstuen hos rideskoleudvalget – se dage og tider på tilmelding.
Deltagelse koster 80 kr. pr. klasse. Strigleklasse koster 40 kr. Betaling skal ske kontant ved tilmeldingen (helst lige penge).
Din anmeldelse skal underskrives af underviser og forældre (v/børn) inden tilmelding til rideskoleudvalget.
Undervisere kan tager ikke imod tilmelding.
Når du starter til rideskolestævnet, forpligter du/forældre sig til at hjælpe ved stævnet. Hjælperlister finder du hos rideskoleudvalget ved tilmelding. Vi har meget brug for dig eller dine forældres hjælp.
Du får besked om stævnestart og stævnehest i sidste uge af september/ første uge af oktober. Kig her på stævnets side eller i A4-mappe i rytterstuen.
Tilmelding efter tilmeldingsfrist skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk og er en efteranmeldelse som koster det dobbelte af almindelig startgebyr. Det er rytterens eget ansvar at melde til rettidigt – og start er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste.
Privat rytter: Sidste dag for tilmelding til stævnet er mandag den 8. oktober 2012 i stævnepostkassen.
Hvilken klasse kan jeg starte
Sammen med din ridelærer finder du ud af, hvilken klasse du skal starte. Se stævnets klasser i propositionerne (og på bagside af din tilmelding).
Sponsorer
Vil du sponsorere en præmie, er du meget velkommen til at kontakte rideskoleudvalget – skriv til rideskoleudvalg@yahoo.dk
Vores sponsorer:
Wiegaarden: www.ridehesten.com Damino Shop: www.daminoshop.com Ridershop: www.ridershop.dk Stald-Direkte: www.Stald-direkte.dk Dyr i Centrum: www.dyricentrum.com Egmont: www.serieforlaget.dk Nordisk Film: www.nordiskfilm.dk Super Best: www.superbest.dk KDH: www.kdh.dk Hööks: http://www.hooks.dk/ Sticks ‘n’ sushi: http://www.sushi.dk/ Beslagsmed Christian Wilmerskov Underviser Rikke Fyrstenberg Bork Underviser Cathrine Vinther Hohnen
Salg af rideudstyr under stævnet
Ridershop – kommer og sælger rideudstyr – www.ridershop.dk
Fotograf
Ved stævnet vil der være fotografering ved fotograf – Aninmal print – www.247photo.dk
Klubtøj
Tøj kan se og prøves, og bestilling sker på kontoret i åbningstiden. Der skal betales ved bestillingen. Leveringstiden er 2-3 uger og tøj afhentes på kontoret i åbningstiden.
Kritikker og baneskitser
Kritikker/programmer – bliver udleveret sammen med din tilmelding. Kan også ses på Dansk Ride Forbunds hjemmeside (www.rideforbund.dk).
Baneskitse for spring kan ses på stævnedagen.
Spørgsmål
skriv til Rideskoleudvalget på mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk
Vi glæder os til at se dig.
Mange hilsner
Rideskoleudvalget