Ballerup Rideklub

Efterårsstævne 2014

Ballerup Rideklubs rideskoleudvalg arrangerer rideskolestævnet i dressur og spring for rideskoleryttere og privat ryttere på BAL.

Stævnet starter fredag ved 16-tiden og bliver afholdt indendørs.

Tilmelding efter søndag den 7. september 2014 kl. 12.30 skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk og er en efteranmeldelse som koster det 1,5x af almindelig startgebyr.

Efteranmeldelse er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste.

Privat rytter – sidste dag for tilmelding til stævnet er mandag den 7. oktober 2014 i stævnepostkassen.

Startliste

Startlister

Sponsorer

Vil du sponsorere en præmie, er du meget velkommen til at kontakte rideskoleudvalget – skriv til rideskoleudvalg@yahoo.dk

Vores sponsorer er:

Aninmal print – www.247photo.dk

Super Best: www.superbest.dk
Blue Hors Care: www.bluehors.dk
Horse House: www.horsehouse.dk
Beslagsmed Christian Wilmerskov
Cathrine Vinther Hohnen
Dyr i Centrum: www.dyricentrum.com
Happy-Horse: www.happy-horse.dk
Wendy: www.wendy.dk
Ridershop: www.ridershop.dk.

Ridershop vil have en stand alle stævnedagene, hvor du ud over at kunne købe en masse dejlige ting også kan få broderet på bla. underlag og jakker. 

 

Sponsorplakat.

 

Fotograf

Ved stævnet vil der være fotografering ved fotograf – Animal print – www.247photo.dk

 

Stævneinformation

Propositioner– hvilke klasser der er til stævnet og andre nyttige informationer og regler.

anmeldelse-til-rideskolestaevne-oktober-2014 – tilmeldingsblanket – skal underskrives af din ridelærer og forældre. Afleveres sammen med betaling til rideskoleudvalget i tilmeldingsugen.

nyttigeraad_rideskolestaevne

 

Åbningstider i staldene under stævnet

Staldene er åbne for ryttere en time før første klasse starter.  Læs mere på stalddøren og om staldro på stævnedagene.

Husk – alle ryttere under 18 år skal have sikkerhedsgodkendt springvest på i springklasser

Når du skal starte stævne

Tilmelding til stævnet (anmeldelse) får du hos din underviser. Ridelærerne tager ikke mod anmeldelser. Tilmelding sker i rytterstuen hos rideskoleudvalget – se dage og tider på tilmelding.

Deltagelse koster 80 kr. pr. klasse. Betaling skal ske kontant ved tilmeldingen (helst lige penge).

Din anmeldelse skal underskrives af underviser og forældre (v/børn) inden tilmelding til rideskoleudvalget.

Undervisere kan tager ikke imod tilmelding.

Når du starter til rideskolestævnet, forpligter du/forældre sig til at hjælpe ved stævnet. Hjælperlister finder du hos rideskoleudvalget ved tilmelding. Vi har meget brug for dig eller dine forældres hjælp.

Kritikker og baneskitser

Kritikker/programmer – bliver udleveret sammen med din tilmelding. Kan også ses på Dansk Ride Forbunds hjemmeside (www.rideforbund.dk).

Baneskitse for spring og agility kan ses på stævnedagen.

Du får besked om stævnestart og stævnehest i sidste uge af september/ første uge af oktober. Kig her på stævnets side eller i A4-mappe i rytterstuen.

Tilmelding efter tilmeldingsfrist skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk og er en efteranmeldelse som koster 1,5x almindelig startgebyr. Det er rytterens eget ansvar at melde til rettidigt – og start er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste.

Privat rytter: Sidste dag for tilmelding til stævnet er mandag den 7. oktober 2014 i stævnepostkassen.

Hvilken klasse kan jeg starte

Sammen med din ridelærer finder du ud af, hvilken klasse du skal starte. Se stævnets klasser i propositionerne (og på bagside af din tilmelding).

Spørgsmål

skriv til Rideskoleudvalget på mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk

Vi glæder os til at se dig.

Mange hilsner

Rideskoleudvalget