Ballerup Rideklub

Forårsstævne 2015

22.-24. maj 2015

Ballerup Rideklubs rideskoleudvalg arrangerer rideskolestævnet i dressur og spring for rideskoleryttere og privat ryttere på BAL.

Stævnet starter torsdag den 22. maj 2015 ved 16-tiden og bliver afholdt udendørs.

Tilmelding efter 28. marts 2015 kl. 12.30 skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk og er en efteranmeldelse som koster 1,5x almindelig startgebyr.

Efteranmeldelse er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste.

Privat rytter – sidste tilmelding 4. maj 2015.

Vil du sponsorere en præmie til stævnet  – kan du kontakte rideskoleudvalget ▪ skriv til rideskoleudvalg@yahoo.dk

Sponsorer

Vil du sponsorere en præmie, er du meget velkommen til at kontakte rideskoleudvalget – skriv til rideskoleudvalg@yahoo.dk

Vores sponsorer:

Happy Horse  http://happy-horse.dk/

Gila Horsefair  www.horsefair.dk

Horze http://www.horze.dk/

SuperBest http://www.superbest.dk/

Nethesten  nethesten.dk

Sticks’n Sushi http://www.sushi.dk/

Fotograf Majken Soelberg: http://majkensoelberg.dk/

Horse House: http://www.horsehouse.dk/

Wendy: www.wendy.dk

Beslagsmed Christian Wilmerskov

Cathrine Vinther Hohnen

Sponsorplakat

 

Fotograf

Fotograf Majken Soelberg: http://majkensoelberg.dk/ vil være tilstede under stævnet.

Stævneinformation

Propositioner – Hvilke klasser der er til stævnet og andre nyttige informationer og regler.

Anmeldelse– Tilmeldingsblanket – skal underskrives af din ridelærer og forældre. Afleveres sammen med betaling til rideskoleudvalget i tilmeldingsugen.

Nyttige råd

 

Når du skal starte stævne

Tilmelding til stævnet (anmeldelse) får du hos din underviser. Ridelærerne tager ikke mod anmeldelser. Tilmelding sker i rytterstuen hos rideskoleudvalget – se dage og tider på tilmelding.

Deltagelse koster 80 kr. pr. klasse.  Betaling skal ske kontant ved tilmeldingen (helst lige penge).

Din anmeldelse skal underskrives af underviser og forældre (v/børn) inden tilmelding til rideskoleudvalget.

Når du starter til rideskolestævnet, forpligter du/forældre sig til at hjælpe ved stævnet. Hjælperlister finder du hos rideskoleudvalget ved tilmelding. Vi har meget brug for dig eller dine forældres hjælp.

Du får besked om stævnestart og stævnehest i uge 17. Kig her på stævnets side eller i A4-mappe i rytterstuen.

Hvilken klasse kan jeg starte

Sammen med din ridelærer finder du ud af, hvilken klasse du skal starte. Se stævnets klasser i propositionerne (og på bagside af din tilmelding).

Startlister

Startlister

 

 

Åbningstider i staldene under stævnet

Staldene er åbne for ryttere en time før første klasse starter.  Læs mere på stalddøren og om staldro på stævnedagene.

Husk – alle ryttere under 18 år skal have sikkerhedsgodkendt springvest på i springklasser

 

Kritikker og baneskitser

Kritikker/programmer – bliver udleveret sammen med din tilmelding. Kan også ses på Dansk Ride Forbunds hjemmeside(www.rideforbund.dk).

Baneskitse for spring og agility kan først ses på stævnedagen.

 

Spørgsmål

skriv til Rideskoleudvalget på mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk

Vi glæder os til at se dig.

Mange hilsner

Rideskoleudvalget