Ballerup Rideklub

Forårsstævne 2012

 

Ballerup Rideklubs rideskoleudvalg arrangerer rideskolestævnet i dressur og spring for rideskoleryttere og privat ryttere på BAL.Se mere information her

Stævnet starter torsdag ved 10-tiden. Stævnet bliver holdt udendørs.

Tilmelding efter lørdag den 24. marts 2012 kl. 12.30 skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk og er en efteranmeldelse som koster det dobbelte af almindelig startgebyr. Start er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste.

Privat rytter – sidste dag for tilmelding til stævnet er søndag 29. april 2012 i stævnepostkassen.

Vil du sponsorere en præmie til stævnet  – kan du kontakte rideskoleudvalget ▪ skriv til rideskoleudvalg@yahoo.dk

Stævneinformation

Resultater maj 2012

Propositioner – hvilke klasser der er til stævnet og andre nyttige informationer og regler.
Anmeldelse – tilmeldingsblanket – skal underskrives af din ridelærer og forældre . Afleveres sammen med betaling til rideskoleudvalget i tilmeldingsugen.
Nyttige råd
Strigleklasse – vejledning
Besindighedsklasse

Åbningstider i staldene under stævnet

Staldene er åbne for ryttere en time før første klasse starter.  Læs mere på stalddøren og om staldro på stævnedagene.

Husk – alle ryttere under 18 år skal have sikkerhedsgodkendt springvest på i springklasser

Når du skal starte stævne

Tilmelding til stævnet (anmeldelse) får du hos din underviser fra mandag den 5. marts 2012 (uge 10). Ridelærerne tager ikke mod anmeldelser.
Tilmelding sker i rytterstuen hos rideskoleudvalget ( i uge 12) – se dage og tider på tilmelding.

Deltagelse koster 80 kr. pr. klasse. Strigleklasse/besindighedsklasse koster 40 kr. Betaling skal ske kontant ved tilmeldingen (helst lige penge).

Din anmeldelse skal underskrives af underviser og forældre (v/børn) inden tilmelding til rideskoleudvalget.

Undervisere kan tager ikke imod tilmelding.

Når du starter til rideskolestævnet, forpligter du/forældre sig til at hjælpe ved stævnet. Hjælperlister finder du hos rideskoleudvalget ved tilmelding. Vi har meget brug for dig eller dine forældres hjælp.

Du får besked om stævnestart og stævnehest tirsdag den 17. april i uge 16. Kig her på stævnets side eller i A4-mappe i rytterstuen.

Tilmelding efter tilmeldingsfrist skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk og er en efteranmeldelse som koster det dobbelte af almindelig startgebyr.
Det er rytterens eget ansvar at melde til rettidigt – og start er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste.

Privat rytter: Sidste dag for tilmelding til stævnet er søndag 29. april 2012 i stævnepostkassen.

Hvilken klasse kan jeg starte

Sammen med din ridelærer finder du ud af, hvilken klasse du skal starte.
Se stævnets klasser i propositionerne (og på bagside af din tilmelding).

Startlister

Dressur og spring ● Startlister

– se øverst på siden

Startlisterne finder du også i A4 mappe i rytterstuen.

tjek også startlisten i rytterstuen den dag du skal ride. Kom i god tid, der kan ske ændring af starttid og eventuelt stævnehest.

Bemærk om du skal overtage en hest eller selv sadle op. Du skal være på/ved opvarmningsbanen 15 minutter inden din stævnestart.

Sponsorer

Vil du sponsorere en præmie, er du meget velkommen til at kontakte rideskoleudvalget – skriv til rideskoleudvalg@yahoo.dk

Fotograf

Ved stævnet vil der være fotografering ved fotograf – Lærke Jønck – www.lærkejønck.dk

Klubtøj

Tøj kan se og prøves, og bestilling sker på kontoret i åbningstiden. Der skal betales ved bestillingen. Leveringstiden er 2-3 uger og tøj afhentes på kontoret i åbningstiden.

Salg af rideudstyr under stævnet

Torsdag – Rytterhuset kommer med deres salgsvogn og sælger rideudstyr
Fredag og lørdag – kommer Ridershop – www.ridershop.dk – og sælger rideudstyr

Kritikker og baneskitser

Kritikker/programmer – bliver udleveret sammen med din tilmelding.
Kan også ses på Dansk Ride Forbunds hjemmeside (www.rideforbund.dk).

Baneskitse for spring kan ses på stævnedagen.

Program for rideskolestævnet

Stævneprogram – ligger i rytterstuen ved stævnet, klar til at tage med, så du kan følge hvornår de enkelte klasser starter.
Tidspunkterne er vejledende, da der kan ske ændringer i klasserne.

Vejret på stævnedagene – kan du se, når vi kommer lidt tættere på stævne

Spørgsmål

skriv til Rideskoleudvalget på mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk

Vi glæder os til at se dig.

Mange hilsner

Rideskoleudvalget