Ballerup Rideklub

Forårsstævne 2014

Ballerup Rideklubs rideskoleudvalg arrangerer rideskolestævnet i dressur og spring for rideskoleryttere og privat ryttere på BAL.

Stævnet starter torsdag den 15. maj 2014 ved 16-tiden og bliver afholdt udendørs.

Tilmelding efter lørdag den 23. marts 2012 kl. 12.30 skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk og er en efteranmeldelse som koster 1,5x almindelig startgebyr. Start er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste (det er sjældent muligt at efteranmelde på småpony fredag og lørdag!).

Privat rytter – sidste tilmelding mandag dan 24. april

Vil du sponsorere en præmie til stævnet  – kan du kontakte rideskoleudvalget ▪ skriv til rideskoleudvalg@yahoo.dk

Sponsorer

Vil du sponsorere en præmie, er du meget velkommen til at kontakte rideskoleudvalget – skriv til rideskoleudvalg@yahoo.dk

Vores sponsorer:

Nethesten: http://www.nethesten.dk/

Mediehuset Wiegaarden: http://www.ridehesten.com/

Stald-direkte & Riders Corner: http://www.stald-direkte.dk/

Rideskoleansvarlig Cathrine Vinther Hohnen

Beslagsmed Christian Wilmerskov

Kongeriget Danmarks Hesteforsikring: http://www.kdh.dk/

Super Best.

Happy-horse: http://www.happy-horse.dk/

Dyr i Centrum: http://www.dyricentrum.com/

Wendy: http://www.wendy.dk/

Jeanette Falck Jewellery: http://jeanettefalck.com/

 

Se sponsorplakat.

Fotograf

Der vil være en fotograf tilstede under stævnet.

Stævneinformation

Propositioner – hvilke klasser der er til stævnet og andre nyttige informationer og regler.

Anmeldelse– tilmeldingsblanket – skal underskrives af din ridelærer og forældre. Afleveres sammen med betaling til rideskoleudvalget i tilmeldingsugen.

Nyttige råd

 

Når du skal starte stævne

Tilmelding til stævnet (anmeldelse) får du hos din underviser. Ridelærerne tager ikke mod anmeldelser. Tilmelding sker i rytterstuen hos rideskoleudvalget – se dage og tider på tilmelding.

Deltagelse koster 80 kr. pr. klasse. Strigleklasse koster 40 kr. Betaling skal ske kontant ved tilmeldingen (helst lige penge).

Din anmeldelse skal underskrives af underviser og forældre (v/børn) inden tilmelding til rideskoleudvalget.

Når du starter til rideskolestævnet, forpligter du/forældre sig til at hjælpe ved stævnet. Hjælperlister finder du hos rideskoleudvalget ved tilmelding. Vi har meget brug for dig eller dine forældres hjælp.

Du får besked om stævnestart og stævnehest i uge 16. Kig her på stævnets side eller i A4-mappe i rytterstuen.

Hvilken klasse kan jeg starte

Sammen med din ridelærer finder du ud af, hvilken klasse du skal starte. Se stævnets klasser i propositionerne (og på bagside af din tilmelding).

Startlister

Startlisterne findes på DRF LIVE 

http://live.rideforbund.dk/staevne.php?staevne=BAL090300

 

 

Åbningstider i staldene under stævnet

Staldene er åbne for ryttere en time før første klasse starter.  Læs mere på stalddøren og om staldro på stævnedagene.

Husk – alle ryttere under 18 år skal have sikkerhedsgodkendt springvest på i springklasser

 

Kritikker og baneskitser

Kritikker/programmer – bliver udleveret sammen med din tilmelding. Kan også ses på Dansk Ride Forbunds hjemmeside (www.rideforbund.dk).

Baneskitse for spring og agility kan først ses på stævnedagen.

 

Spørgsmål

skriv til Rideskoleudvalget på mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk

Vi glæder os til at se dig.

Mange hilsner

Rideskoleudvalget