Ballerup Rideklub

Pinsestævne 2013

Ballerup Rideklubs rideskoleudvalg arrangerer rideskolestævnet i dressur og spring for rideskoleryttere og privat ryttere på BAL.Se mere information her

Stævnet starter fredag ved 16-tiden. Stævnet bliver holdt udendørs.

Tilmelding efter lørdag den 16. marts 2012 kl. 12.30 skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk og er en efteranmeldelse som koster 1,5x almindelig startgebyr. Start er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste.

Privat rytter – sidste tilmelding mandag dan 29. april

Vil du sponsorere en præmie til stævnet  – kan du kontakte rideskoleudvalget ▪ skriv til rideskoleudvalg@yahoo.dk

Stævneinformation

Propositioner – hvilke klasser der er til stævnet og andre nyttige informationer og regler.

Anmeldelse – tilmeldingsblanket – skal underskrives af din ridelærer og forældre . Afleveres sammen med betaling til rideskoleudvalget i tilmeldingsugen.

Nyttige råd

Resultater

Fredag

Lørdag

Søndag

Startlister

Søndag: Dressur  Spring

Lørdag

Fredag

Version 6 dressur, version 6 spring

Version 5 dressur

Version 5 spring

Version 3

Version 2

Åbningstider i staldene under stævnet

Staldene er åbne for ryttere en time før første klasse starter.  Læs mere på stalddøren og om staldro på stævnedagene.

Husk – alle ryttere under 18 år skal have sikkerhedsgodkendt springvest på i springklasser

Når du skal starte stævne

Tilmelding til stævnet (anmeldelse) får du hos din underviser. Ridelærerne tager ikke mod anmeldelser. Tilmelding sker i rytterstuen hos rideskoleudvalget – se dage og tider på tilmelding.

Deltagelse koster 80 kr. pr. klasse. Strigleklasse koster 40 kr. Betaling skal ske kontant ved tilmeldingen (helst lige penge).

Din anmeldelse skal underskrives af underviser og forældre (v/børn) inden tilmelding til rideskoleudvalget.

Undervisere kan tager ikke imod tilmelding.

Når du starter til rideskolestævnet, forpligter du/forældre sig til at hjælpe ved stævnet. Hjælperlister finder du hos rideskoleudvalget ved tilmelding. Vi har meget brug for dig eller dine forældres hjælp.

Du får besked om stævnestart og stævnehest i uge 16. Kig her på stævnets side eller i A4-mappe i rytterstuen.

Tilmelding efter tilmeldingsfrist skal ske til rideskoleudvalget på e-mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk og er en efteranmeldelse som koster 1,5x almindelig startgebyr. Det er rytterens eget ansvar at melde til rettidigt – og start er kun muligt, hvis der er plads/ledige heste.

Privat rytter: Sidste dag for tilmelding til stævnet er mandag den 29. april 2013 i stævnepostkassen.

Hvilken klasse kan jeg starte

Sammen med din ridelærer finder du ud af, hvilken klasse du skal starte. Se stævnets klasser i propositionerne (og på bagside af din tilmelding).

Sponsorer

Vil du sponsorere en præmie, er du meget velkommen til at kontakte rideskoleudvalget – skriv til rideskoleudvalg@yahoo.dk

Vores sponsorer:

Happy-Horse: www.happy-horse.dk/
Nordisk Film: www.nordiskfilm.dk/
Dyr i Centrum: www.dyricentrum.com/
Stald-Direkte: www.stald-direkte.dk/
Horse House: www.horsehouse.dk/
Rytterhuset
Egmont Serieforlaget: www.serieforlaget.dk/
Cathrine Vinter Hohnen
Beslagsmed Christian Wilmerskov
Rikkemaria Fyrstenberg Bork
Blue Hors Totalpleje: www.bluehorstotalpleje.dk/

Se sponsorplakat.

Fotograf

Til dette stævne tages stævnebillederne af Lærke Jønck www.lærkejønck.dk hun vil være der lørdag og søndag.

Klubtøj

Tøj kan ses og prøves, og bestilling sker på kontoret i åbningstiden. Der skal betales ved bestillingen. Leveringstiden er 2-3 uger og tøj afhentes på kontoret i åbningstiden.

Kritikker og baneskitser

Kritikker/programmer – bliver udleveret sammen med din tilmelding. Kan også ses på Dansk Ride Forbunds hjemmeside (www.rideforbund.dk).

Baneskitse for spring og agility kan først ses på stævnedagen.

Spørgsmål

skriv til Rideskoleudvalget på mail: rideskoleudvalg@yahoo.dk

Vi glæder os til at se dig.

Mange hilsner

Rideskoleudvalget