D- og C-stævner

På BAL afholder vi 8-10 stævner om året på alle niveauer.

Alle stævner på BAL kan findes via Dansk Rideforbunds hjemme – DRF GO og via vores aktivitetskalender.

Husk at du kan følge BALs stævner via vores Facebook stævneside!

Generel information om stævner på BAL

Efteranmeldelser: Der er åbent for efteranmeldelse i det omfang tidsplanen tillader.

Ændringer, frameldelser og efteranmeldelser: skal ske i så god tid som muligt på staevner@balleruprideklub.dk

Telefontid: Sekretariatet træffes på tlf. 44 66 25 24. Sekretariatet vil være åbent en ½ time før dagens første start.

OBS Vi modtager ikke Dankort betalinger, men MobilPay under stævnet.

Parkering: Parkering ved indendørs stævner skal ske på den udendørs springbane. Parkering ved udendørs stævner skal ske på anviste fold. Der må ikke parkeres langs markvejen!

VIGTIGT Indkørsel foregår via stævneindkørsel – se skilt (stikvej på Skovvej (cirka ved Planteskolen))

Kort over området

Hestepas og vaccinationsattest skal kunne forevises på forlangende. Dette gælder alle.

Præmieoverrækkelse finder sted umiddelbart efter hver klasses afslutning, reglementeret påklædt.

Hunde skal føres i snor overalt på stævnepladsen. Hunde må ikke medtages i cafeteriet.

Vi håber I får et godt og succesrigt stævne.

Stævneudvalget, Ballerup Rideklub