Rideskolen

Vi benytter betalingsløsning med automatisk kortbetaling, Dankort, Mastercard mfl. som tilknyttes din profil ved tilmelding.

Medlemskontingent

200 kr. pr. halvår for juniorer (u. 18 år)

300 kr. pr. halvår for seniorer (o. 18 år)

Passiv junior: 75 kr. pr. halvår

Passiv senior: 115 kr. pr. halvår

Medlemskontingent opkræves i juli og januar måned samt ved indmeldelse uanset hvor på året indmeldelsen sker.

OBS. Nedenstående priser er gældende pr 1/1-2024

Rideskolehold

Priser pr. måned:

Småpony / Ponyhold 3/4 time: 450 kr. (før 435)

Ponyhold 1 time: 590 kr. (før 565)

Hestehold 1 time: 710 kr. (før 680)

Der rides 1 x ugentligt.

Ved indmeldelse betales halvårligt medlemskontingent uanset hvornår på året indmeldelsen sker.

Ønsker du at starte på et rideskolehold, skal du sende en mail til rideskole@balleruprideklub.dk eller kontor@balleruprideklub.dk og høre om der er ledige pladser eller om du skal skrives på venteliste.

Hvis du er interesseret i en rideskolepart skal du kontakte rideskoleansvarlig for at komme på venteliste. Vi gennemgår ikke listen kronologisk, men prioriterer at hest og rytter passer sammen. Kun for rideskoleryttere. Aktive rideskoleryttere har førsteprioritet.

Priser pr. måned:

Part storpony: 1070 kr. (før 1025)

Part småpony: 595 kr. (før 570)

Part hest: 1130 kr. (før 1080)