Antibulli ridning

15-08-2023

🤝🤝 ANTIBULLI RIDNING 🤝🤝

Vi er blevet en del af Antibulli Ridning, et initiativ udviklet i samarbejde med Mary Fonden og Dansk Ride Forbund, der fokuserer på at skabe et positivt og inkluderende miljø for alle vores medlemmer 💛.

Vi vil derfor lave en række fællesskabsfremmende aktiviteter, som vil blive afholdt på tværs af hele rideklubben. Disse aktiviteter er designet til at styrke fællesskabet og forebygge dårlig trivsel. Vi tror på, at det er vigtigt at skabe et positivt og inkluderende fællesskab, hvor vi alle kan udvikle os både som ryttere og som individer 🌸.

I de næste 6 måneder vil der ligeledes blive udvalgt enkelte hold, hvor vi målrettet vil arbejde med principperne for antibulli ridning i selve undervisningen. De hold der er blevet udvalgt, vil få et informationsbrev med hjem inden længe 😊.

Antibulli Ridning er baseret på principperne om tolerance, respekt og omsorg. Ved at deltage i disse aktiviteter vil der være læring om at være opmærksomme på hinanden, støtte hinanden og skabe en tryg og positiv atmosfære i vores rideklub.

I den kommende tid vil vi sende mere information ud om de fællesskabsfremmende aktiviteter, herunder datoer og detaljer. Vi håber, at I vil deltage og være en aktiv del af dette vigtige arbejde. Vi er overbeviste om, at vores fælles indsats vil bidrage til at skabe et endnu bedre og mere inkluderende miljø i vores rideklub.

Hvis I har spørgsmål eller ønsker yderligere information om Antibulli Ridning eller de kommende aktiviteter, er I velkomne til at kontakte mig på: rideskoleansvarlig@balleruprideklub.dk

Jeg vil også opfordre jer til at klikke ind på https://antibulli.dk/ridning/ hvor I kan læse mere om konceptet, samt finde viden og råd til, hvordan man kan fremme det gode fællesskab i rideklubben.

Vi glæder os til at fortsætte arbejdet med at skabe et positivt og inkluderende miljø for alle vores medlemmer 💚.